Jaaaaaaaa

Ikväll kommer Petter hem! Jaaaa!!!!! :) Va skönt det ska bli att inte vara ensam. Jag är så beroende av att ha nån eller några omkring mig hela tiden. Har dock varit riktigt intensivt på jobbet den här veckan så jag har inte hunnit tänka så mycket (skönt). Igårkväll var Julia här... vi köpte godis och kollade på film! Sen sa vi hejdå till varann för ett ganska långt tag... hon flyttar till Växsjö på söndag och börjar plugga! Jobbigt med hejdå. Snart kommer mamma hit... vi ska äta lunch innan jag börjar jobba! Mysigt!!! & behövligt med lite mamma-tid.

Imorse har jag varit och tränat... skönt avstressande... hade tänkt fixa mina böcker också till skolan (som börjar på måndag!!!) men det blev för mycket. Imorgon eller på söndag ska det bli gjort. Dubbelkolla CSN också så att jag kan släppa det.

Nu ska jag städa undan lite...

Kommentarer:
Postat av: lina

alla drar vi till växjö ;)

2008-08-22 @ 21:00:00
Postat av: Maria

Ok Malin, Nu SKA jag titta i mina papper och förbereda mig lite jag också, jag hör av mig sedan på ett eller annat sätt. Hm.... detta säger mig något om hur jag kommer fungera även när skolan kommit igång, ta tag i sakerna i sista sekund... Måste ta och ändra på det! Vi hörs!

2008-08-24 @ 09:49:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits