2 dagar kvar!!!

Trött, sliten och förkyld är jag. Kunde inte sova förns kl.4 i natt och hade helt ont i kroppen när jag vaknade. Hm! Men jag försöker hålla mig så pigg som möjligt till på lördag. Chi San, alvedon och massor med vatten. På söndag kommer jag vara helt deckad. Sen är det upp på måndag och jobba! Petter åker till Sthlm och hämtar skolfotobilen och jag till Stadium för att jobba långpass. Men så är det, och lördagen kommer att bli superbra oavsett!

Familjen Berg var här igår och grillade. Mysigt! Sen vek vi servetter och fixade. Det kommer bli så fint :) Idag har jag mest packning på min lista. Packa till lägenheten och packa till mormor & morfar. Åker dit på tisdag för att fira morfars 80 års dag! Och dom kommer hit idag. Anton är och hämtar dom på flygplatsen nu!

I söndags hade jag min möhippa!:) Blev kidnappad hemma i Ostra och sen tog dom mig till Bolinder Hotel för att äta frukost. mmm det bästa jag vet! Blev omstylad till fantomen och blev skjussad till Ica Maxi där jag fick sitta i en kundvagn och be män att skjussa mig till olika varor... typ tamponger, korv, babyolja osv. Sen åkte vi in till stan och jag fick blanda mitt eget te på Kahls!!! Så roligt!! Fick med mig hur mycket te som helst! Åt lunch på Waynes innan jag tog mig an mina nästa uppdrag på Tunapark. Klippa kalsonglappar och måla självporträtt. Fick endast 5 st kalsonglappar (varav 2 st inne på Stadium) och 5 kr för självporträtten. Hoppade studsmatta också med sån där sele och sjöng "I believe I can fly". Var på Parken Zoo också där jag smälte in ganska bra. Fick rita hjärtan på folks händer och åka karuseller. SEN väntade min belöning :) 1 timmes (!!!) massage av Karin och en massa gott fika.. frukt, kex och mackor med massa pålägg! Är så glad och tacksam för alla som ställde upp och gav mig en riktigt rolig och pinsam möhippa!

Det blev mycket text! Nu ska jag sluta. Adjöss

Kommentarer:
Postat av: Lina

ser så mycket fram emot i morron, kommer bli kanon!! ni är underbara ni två <3

Postat av: Julia Gindemo

Grattis Malin! Hoppas det blev en fantastisk dag för er:)

2008-08-10 @ 08:03:23
URL: http://fuliajulia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits