180408

image294
Nu är jag hemma i Eskilstuna igen! Mamma hämtade mig på station igår när jag kom med tåget från Örebro (sov över en natt hos Lina på vägen hem). Känns gott med lite färg på näsan efter några dagar i fjällen. Vi sa det när vi stod i liften i tisdags att det här kan vi leva på länge!

Det är riktigt vårväder ute nu, så ikväll ska jag ta fram ett gammalt fönster som jag har sparat och måla det vitt. Är tänkt att det ska bli våran hallspegel till lägenheten. Nu är det bara två veckor kvar tills vi får tillgång till den!!! Det ska målas, snickras och bytas golv. Kanske inte allt på en gång, vi flyttar ju inte in helt förns i augusti. Oj va kreativ jag känner mig nu...


Kommentarer:
Postat av: Lina

hej! jag har bara tre pass kvar nu. jobbar måndag, lördag och onsdag, sen är de slut. fika igen snart kanske? :) trevligt o hänga med er. ha de! KRAM

Postat av: Petter

älskar dig

2008-04-21 @ 14:29:54
Postat av: Karin

Tack för den otroligt trevliga fikan idag! Du är en pärla, vet du det :)

2008-04-21 @ 16:21:26
Postat av: lovisa

haha,du e juh för bra(: saknar dig ska du veta,BAMSEkraM

2008-04-22 @ 20:02:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits