Redan torsdag!!

go kväll!

redan torsdag kväll! den här veckan har gått så snabbt!! känns faktiskt lite lättare att åka till jobbet nu... har vant mig lite med de tidiga mornarna och när man liksom kommer in i rutinen så är det helt okej! känns nästan lättare att jobba en vecka i sträck än lite strö dagar här och där ibland...

har dock inte varit så glad o munter hela veckan för min bil bråkade lite med mig en morgon! så jag fick skjuss av min snälla pappa! det var ingen stor grej förutom nått som hade blivit fel när vi bytte vinterdäck, så hjulen var helt låsta... kom ingen stanns hehe! fick lite panik! men nu är det fixat. har varit sjuk också! tur att jag fått en ny vän på jobbet som servar mig med alvedon :)

imorgon är det fredaag!!! jag och petter ska ha en riktig myskväll! det var verkligen länge sen! vi ska gå på bio, på Råttatouille :) som kanske mest jag vill se.. men sen ska vi hem till petter och bara vaaa! åh.. som jag längtar!!

träffade simon idag en stund, jag tar chansen när han är hemma från jönköping! trevligt me en kopp te på sylvia! imorgon hoppas jag att jag mår lite bättre så att jag kan träna! jobbigt att va förkyld! ursh...

hoppas alla får en jätte braa helg! :) hejhej

Kommentarer:
Postat av: karin

Hej!! Sthlm blev en väldigt trevlig dag! Får berätta lite mer sen när vi ses. Kanske ses vi ikväll en stund på Helgarö? Ska ha idolkväll där ute med Edvin o Viktor innan jag börjar jobba natt :) Allt väl med dig? Kul att läsa om din vecka!

2007-11-02 @ 08:22:26
Postat av: elina

mysigt!!! =) saknar dej malin! du och petter måste ta och komma till oss snart igen! :) tur att det känns bättre iaf, själv är ja riktigt less på att inte göra nått, mina lungor är ju paj så klara inte av så mycket fysisk ansträngning helle, så man sitter mest hela dagarna! he... ska iaf försöka ge mig ut och fika med en tjej som heter lina idag... men ni måste komma snart... o busa upp vår busiga vardag ännu mer! GE PETTER EN TOK STOR KRAM IFRÅN SAM OCH MIG IKVÄLL när ni ska ha en malin och petter kväll! vi tycker om er så mycket! PUSS OCH KRAM!

Postat av: matildish

vad kul med bio, jag ska också gå o kolla den med en kompis och det är typ bara ja som vill se den också. Men vad jag har hört ska den vara as bra (:

2007-11-06 @ 12:35:38
URL: http://matildish.blogg.se
Postat av: elina

vi åker iväg nu i slutet av januari eller början av februari... vi måste bara skicka in våran ansökan och fixa biljetter.. he! men det ska bli så grymt skoj! skönt och komma bort och leva äventyr lite!!

PUSS

2007-11-06 @ 13:21:55
URL: http://www.flink.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits