LYX!

Ikväll kom jag hem från SPA som jag & Lina var på i helgen. Vi kände oss ganska bortkomna bland alla rutinerade spa människor... frågade om allt, fnittrade och var helt facinerade över allt :) men det var helt underbart! Bodde i ett jättemysigt vandrarhem... en röd jättesöt stuga där vi var de ända gästerna så vi hade ett helt hus för oss själva med ett stort fint kök och ett mysigt rum (me jättesköna sängar!!). Igår bada vi i bubbelpool, fick massage o ansiktsgrejs... och på kvällen var vi på "vinprovning" innan vi åt mat hehe. Det var vi och några par som var lite så där fina i kanten, som var där. Vi bidrog med några några dåliga skämt.. de andra med sina vinkunskaper. Komisk situation.

Efter en go frukost o en stund i massagestolen åkte vi hem... det var en lång resa... gjorde ett stopp på Ikea och åt lunch, & köpte en stor vas som jag ska lägga ner en ljusslinga i för att göra det lite juligt i mitt rum :) Vi var nära att tjuvstarta med lite glögg när jag släppte av Lina i Örebro, men vi höll oss... men vi lät inte bli att lyssna på julmusik i bilen. Har längtat ovanligt mycket i år... grå höst har det varit.. nu vill jag ha vinter!!!

I veckan blir det lite jobb vilket känns rätt bra nu när jag har varit ledig i mer än en vecka... träna ska ja se till o göra också! Fick ett brev av H&M förra veckan, ett "tack för din ansökan"-brev. Lite kul med tanke på att jag inte ens sökt hehe... jobbar ju genom personal proffsen. Nu ska jag sova. Är lite trött. Gonatt!


Kommentarer:
Postat av: karin

Gött med Spa!!! Du får berätta mer när vi ses! Själv sitter jag på jobbet och får snart gå hem... Vi kan väl höras i veckan? Puss puss puss

2007-11-18 @ 23:10:54
Postat av: Julia

Vad härlig din helg låter! :D Jag kom ganska nyss hem från min norge-visit... skönt med lite små-trippar ibland! :) Det vore riktigt trevligt att träffas snart igen :D Ha det bäst malin! Kramar

2007-11-19 @ 16:27:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits