Längtar efter snön

Åh va jag längtar jag efter skidor och snö!! Petter har bokat resa till Chamonix i januari med några vänner... mm lite avis är jag men de kommer nog få det underbart! Och han kommer säkert ta en massa guld bilder där nere, han kommer trivas som fisken i vattnet helt enkelt:) det gör mej glad! Jag beställde en jacka igår... så nu får det gärna bli -10 och tjockt med snö överallt. Inte sånt här mesväder med duggregn och +1.

Igår bakade jag och Petter pepparkakor... eller jag bakade och Petter åt deg haha. Kollade på sista avsnittet av Greys och myste i soffan! Idag har jag tränat och ikväll ska jag åka till Petter igen (vi är lediga samtidigt för första gången på hela terminen den här veckan, så därför blir det mycket "petter tjat"). Han ska följa med mig och tanka upp min lilla bil... undviker fortfarande att åka o tanka själv. Sist var jag tvungen att be om hjälp att få upp mitt tröga tanklock haha!

Ingen dans den här veckan:( känns tråkigt! Har fått nån skada i ryggen, slitit för mycket på jobbet tror jag... Så den här veckan har det varit lugnt.. nästan så att man får myror i byxorna. Men imorgon är det gosbel konsert, och på söndag första advent! Jag ska hjälpa till att fixa fikat till kyrkan. Kommer nog bli masssa folk... skoj:)

Hejdåå


Kommentarer:
Postat av: karin

Mmmm, pepparkakor!!!

Puss

2007-11-29 @ 15:19:36
Postat av: elina

hihi mmm ja vet, men då får vi bestämma en tid för jag blire endast kvar två dar, och en av dagarna kommer gå till rättegången.. men har du inget för dig på måndag skulle det vara jätte kul och ses! =)

puss

Postat av: elina

mmm det skulle vara mysigt :) pusspuss

2007-11-30 @ 08:21:12
URL: http://www.flink.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits