Fredagsmys

Imorse vaknade jag av att Petter kastade småsten på mitt fönster, knackade på rutan och ringde.. allt för att jag skulle vakna:) och låsa upp dörren åt honom! Det blev en mysig morgon... blev masserad på fötterna tills jag tog mig upp ur sängen, sen blev det frukost framför tv:n tills Petter skulle till jobbet. Sen gick jag och la mig igen trött som jag är och lyckades faktiskt slumra en timme... weho!!=)

Nu har jag just ätit lunch... när jag tittade ut stod det två älgar utanför fönstret:) en mamma och en kalv (säger man kalv?)... de strosade runt ett tag på tomten och sen hoppade dom in i skogen. Ska snart in till stan och dricka kaffe me Julia, och sen träna lite innan jag ska hem och ladda för Idol ikväll på Helgarö!

Nästa helg ska jag och Lina på SPA!! Åh va jag längtar!!! Ska bli så uuunderbart skönt! Missar Stadium Winterjam i Stockholm, men man kan inte vara överallt! Imorgonkväll är det premiärvisning för nån skatefilm på Raw... kanske ska man kika förbi. Och Stockholm blir det iaf på onsdag... jag och Petter ska ta en heldag där, och bara ha det bra.

Guldkväll i onsdags hemma hos Karin med nybakta scones, gott te och en sprakande brasa! mmmm...=) Nu börjar det bli dags att åka... adjöss!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Vad roligt du ska ha det framöver Malin; Spa, Sthlm med Petter osv :) Det är så det ska vara! Vad läskigt med 2 älgar föressten... men tur att dom var snälla i alla fall... Här hemma har vi bävrar och harar på tomten istället. Haha! Puss min vän

2007-11-09 @ 17:11:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits