En kopp kaffe är bra för själen:)

Idag har jag varit me min vän Julia. Vi skulle dricka te. Slutade med att vi drack te, åt lunch, och drack kaffe :P det var i alla fall jättemysigt. "Många problem kan lösa sig över en kopp kaffe".. åtminstonne så är det skönt att ventilera sina tankar. Snacka tok seriöst en stund för att sekunden efteråt sitta och skratta åt något helt oväsentligt.

Imorgon ska jag och Petter åka till Sthlm! Ska leta efter en bok, "Streetart Stockholm" och för övrigt försöka hålla i plånboken så hårt jag kan. Får väl se :) kommer nog bli en rolig och skön dag!!

Snart ska jag iväg och dansa! Ska gå och kolla vart jag har gjort av mina gympaskor. Tjooo:)

Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag tror senhårt på att En kopp kaffe är bra för själen :) Ha´t så kul i Sthlm vännen!!! Puss

2007-11-13 @ 20:13:34
Postat av: h

..kolla på pocketshopen vid kulturhuset/stadsteatern, i Estocolmo.
tyckte att jag såg "streetart sthlm"-sboken där!
ha det underbart :D

2007-11-13 @ 21:58:33
Postat av: elina

haha va roligt! mysit att vi äter liknande frukostar, vi får se till att äta äta frukost ihop nån gång snart! ;)

pusspuss

Postat av: Julia

Fika-dagen satt där den skulle! hehe. Trevligt var det! :D Hittade du boken? Vi hörs! Kramar

2007-11-15 @ 18:24:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits