Tack för helg!

HELG! åh va underbart... länge sen jag var så här trött.. har ätit jordgubbar och kollat på film med familjen och bara slappat i mysbyxor! Ska snart gå och lägga mig tror ja, hela jag skriker efter sömn.

Den här veckan har det hänt mycket, och lite på samma gång! I onsdags hade vi vår sista musik konsert i skolan... kändes skönt att det var det sista uppträdandet man gjorde i skolan. Skönt att slippa prestera och bli bedömd... för mig funkar det inte när sång o musik är lika med skoljobb.

I torsdags började apu:n... jag och danstjejerna köpte fika på pressbyrån och satt utanför smedjan i solen hela förmiddagen & lyssnade på dragspelsmusik fram till lunch:) Sen har vi mest kollat på musikal rep. Gissar att de här veckorna kan bli ganska långsamma! Har iaf pratat om att jag, Sofie, Hannah och Sandra ska fortsätta dansa ihop sen.. vore skoj!!

Ne, ska ta och spela lite piano nu innan de andra går o lägger sig så att jag inte behöver väcka nån sen:) här kommer lite bilder från veckan...

         

Kommentarer:
Postat av: mikaela

gott med jordgubbar :D

Postat av: karin

hej hopp! vad roligt att höra vad du gjort denna vecka :) längtar till söndag när vi ska planera studenten!!!

2007-05-12 @ 03:25:27
Postat av: karin

japp :D det blir verkligen massor av godis vi ska köpa! vi får bestämma en dag snart!!

2007-05-14 @ 08:32:29
Postat av: jag:)

hej malin!
när var det ni skulle ta studenten nu igen?assÅ fy vad allt går fort liksom....hehe.
kram/lollan

2007-05-22 @ 11:58:17
Postat av: Mikaela

Hej Malin! Du, jag undrar vilka dagar och tider som Rent spelar? Vore jättekul att se den! =) Kram

2007-05-22 @ 13:41:05
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Petter

VAD HAR DU GJORT!??? Har du tagit bort alla inlägg??

2007-05-22 @ 17:29:39
Postat av: karro

hej malin! synd att du tagit bort alla inlägg. längtar efter en uppdatering:) ta hand om dig vännen! kram

2007-05-24 @ 13:31:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits