premiär!

image71Har precis druckit en kopp te o fikat lite mors-dags fika, efter att jag och Anton varit ute o åkt lite wake! Mycket skönare o varmare idag än sist! Vi konstaterade att första åket egentligen bara är ett "det måste bli av-åk".. för när första åket är avklarat så blir man mer sugen på o åka & det är då det blir roligt...

Rolig kväll igår! Laddade för föreställningen me en fika på Waynes uteservering me tjejerna. Sen var det premiärfest och jag, Hannah och Sofie dansade hela kvällen/natten till sköna hiphop beat! Ni är så roliga:) jättesöta små vildkaniner på utegården som s & h klappade.. hehe, sjukt!
 
Nu är det 2 veckor kvar till studenten!! Galet vad det går fort nu i slutet egentligen...

Kommentarer:
Postat av: masja

åå kul med wakeboard.. skulle vilja prova nån gång:).. har tidigare bara åkt vatten skidor, kuligt men grymt jobbigt.. hehe

2007-05-27 @ 21:41:48
Postat av: Julia

Hej hopp socktopp! hehe. Det var riktigt skönt med en kaffe efter en dag på teatern och allt vad det innebär! Måste berätta på onsdag om när jag tog ut pengar på vägen hem, hihi. Riktigt konstigt var det! Kör hårt imorrn! Tack för allt! kramar julia

2007-05-28 @ 20:04:53
Postat av: elina

hehe! saknar dej med! vi får ta en fika.... nästa vecka! =) den här veckan är så körig!
hmm.... men är allt bra med dej? jag är tok stressad menmen! pusss!

2007-05-29 @ 10:02:55
Postat av: Petter

Hej min snygging! Hur mår du? Kan du ringa mig typ sen=) kommer du ikväll till kyrkan? vi ska dit=) saknar dig. kyssen

2007-06-02 @ 10:17:28
Postat av: Masja

Hoppas du fick en underbar student dag idag.. ha det toppen så ses vi någon gång.. krams:)

2007-06-09 @ 21:17:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits