första åket!

23 maj blev första åket i år för mej o Anton! Ovanligt sent, men gaah va kallt det var!! & kul :) När jag hade åkt ett tag fastnade vi i ett rep som satt fast i en boj... så jag fick ligga och vänta i vattnet tills den var loss, burr!! Tur att jag hade mössa o varma kläder med mig. Kate tyckte att vi svenskar är bra konstiga ibland... kan förstå henne :)
Lina fyllde år också, blev grillmat och presenter och mys! 

Ikväll är det premiär för musikalen, och sen premiärfest! Men nu skiner solen så jag nog sätta mig ute en stund... hej!


Kommentarer:
Postat av: karin

Härligt och kalllllt med wakeboard :) puss

2007-05-27 @ 15:00:08
Postat av: karin

Härligt och kalllllt med wakeboard :) puss

2007-05-27 @ 15:00:09
Postat av: Anonym

Hey hey hey!
tack för igår, det var nice
trots att dom andra var lite sega med att dansa ;P
istället fick vi äga dansgolvet, haha.
men jag tyckte att det var jävligt nice att hänga med dig och sofie, ni är så härliga!! vi ses imorgon, (halv åtta :O )
KRAM!/h

2007-05-27 @ 16:10:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits