flytt!

Idag håller jag på och packar. Packar ner saker i lådor som ska flyttas till Sundbyholm snart, och i resväskan som jag tar med mig till Spanien imorrn. Jag och Petter bokade sista minuten! På tal om flytten så är det ganska kul att hitta en massa saker i sitt rum som man inte visste att man hade sparat... idag har jag t.ex. hittat en bok jag skrev när jag var liten, "Äggets namnsdag" haha!

"Idag har ägget namnsdag. Det är Äggnuck. Han går ut och leker"...

"Nästa dag får Äggnuck en basker av mormor. Och en pudel av farmor... När det blir kväll drömmer Ägget om att resa till månen med tefat."

Packa var det ja...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

=) SÖÖÖÖT! puss/elina

2007-06-14 @ 15:50:49
Postat av: karro

malin, du är allt en författartalang:) lycka till med all packning och ha det så underbart bra i spanien! kraam

2007-06-14 @ 19:44:48
Postat av: masja

saknar dig malin.. kan vi inte träffas någon dag o ta en långpromenad o snacka :)? kram på dig

2007-06-18 @ 21:54:33
Postat av: julia

Hej! Hoppas eran spanien-tripp är/var kul! Vi får höras när du kommer hem! :D Kramar

2007-06-19 @ 20:25:50
Postat av: h

shooo girl!
du är saknad här borta i mini-e :)
hoppas att du har det underbart därborta
bland sol och bad.
hasta luego ;D

2007-06-19 @ 23:50:41
Postat av: Petter

ÄLSKAR DIG

2007-06-23 @ 01:02:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits