ume

       

hallå!
är hos mormor & morfar i flurkmark/umeå där vi har varit i snart en vecka, jag, petter, mamma och lina! lånar mosters internet... har inte haft tillgång till det sen hampe! man känner sig lätt lite isolerad från omvärlden utan hemtelefon, internet, tv.. eller pengar på mobilen.

vi har köpt en till longboard nu på stale inne i umeå.. igår gjorde jag en vurpa och skrapade knän och hand.. och ring!!! har haft ring på fingret i en månad och den är redan halvt förstörd. nu ska den lämnas in på lite reparation:) och gravering! hälsade på några vänner till petter igår i vännäs, sen var vi och bowlade på kvällen med min kusin, hennes kille och några vänner till dom... jag kom sist, hehe.

har varit på bio också, på pirates. och varit på stan! ikväll blir det grill om vädret tillåter. på måndag åker vi hem härifrån och drar direkt ner till mjölby där vi stannar hos elina & samuel en natt, och sen åker vi ner till öland!

hoppas att ni har det bra!:) kram! malin

Kommentarer:
Postat av: hannah

shoo kompis!
jag saknar dig tjejen,
men det är härligt att höra
att du har det bra :D
vi hörs och ses!
kärlek/h

2007-07-20 @ 19:17:42
Postat av: karin

goder kväller i stugan! kul med lite uppdatering, har saknat det ett tag :) ni verkar ha det mer än bra uppe i umeå, fortsätt ha det! hör av dig när du är på plats i e-tuna igen, så får vi ses! nu ska jag jobba vidare... puss hej

2007-07-20 @ 22:41:15
Postat av: julia

Nej du, salem var inte lika bra på peace and love tyvärr! Det var nog för stor scen! Lite analysering och prat skulle verkligen sitta fint! Hör av dig när du är back in town, så att säga, hehe. kramar

2007-07-25 @ 21:16:20
Postat av: hannah

shoo kompis!
kolla in eskilstunadansstudio.se
där finns höstens kurser!! :D
kram!

2007-07-27 @ 11:56:23
Postat av: karin

hej sötnos
är du hemma eller borta?
kramar!!

2007-08-01 @ 02:12:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits