hej vänner:)

Länge sen jag skrev! Har inte haft tid och ork.. och inte internet heller, men nu är jag laddad! Sitter på Hampe nu och laddar för o sjunga. Petter tog (inte helt oväntat) med sig sin mac så att man kan koppla upp sig på internet. Nu är jag iaf en förlovad ung dam o de känns jättebra:) fjärilar i magen o kär som bara den! Tack för alla grattis!

Hade en riktigt skön vecka i Spanien... har busat, lekt o pratat en massa!:) Och kollat på wakeboard från klippan som Petter friade till mig på! Det gjorde han ungefär kl. 23:15 måndagen den 18 juni och det var stjärnklart och jättefint. Vi var lite fnissiga hehe... mm, mysigt var det.

Fick en helsnygg skatehjälm innan jag åkte hit som ja ska åka i när jag kommer hem! Vore skönt att slippa de riktigt hårda smällarna som man lyckas få ibland. Ingen hjärnskakning o svullna kinder o ögon i år!:)

Har flyttat också. Mitt liv har varit lite hektiskt den senaste månaden... men nu bor jag iaf i Sundbyholm! Kom och hälsa på mej:) så bjuder jag på jättegott fika.

Ne... nu ska jag vara lite mer social! Det är riktigt bra här iaf:) adjö!

Kommentarer:
Postat av: h

shit, har du eget crib nu alltså?
nice girl :D
pusshej

2007-07-03 @ 23:17:15
Postat av: hannah

arvika: mellan 12-14 juli
biljetten kostar 815 kr tror jag,
då ingår även camping.
vi hade tänkt köra bil dit,
vilket troligtvis blir billigare än tåg,
dessutom blir det billigt tillsammans liksom.
det är verkligen alla slags band;
allt från pop till svensk reggae och hårdrock.
det kommer många sköna band!! bl.a. timbuk :D
det skulle vara så schysst om du har tid/lust att hänka, att dansa tillsammans bland all bra musik, ey! :) anyway: arvika.se tror jag är hemsidan. check it out!
peace/h

2007-07-05 @ 10:38:40
Postat av: h

(arvikafestivalen.se) !

2007-07-05 @ 14:37:27
Postat av: karin you now

Nejdå, men han nöp till förvånandsvärt hårt :) så kan det gå! Jag skulle ha kommit och hälsat på er ikväll men jag har varit hemma från jobbet för jag har haft ont i magen, så det får bli en annan kväll istället. LOVE AND KRAMAR!!!

2007-07-05 @ 16:29:51
Postat av: Mikaela

Grattis till förlovningen! Fan vad kul! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits